marți, 2 februarie 2010

Deci....despre mn:))sau despre voi:nu stiu=))sa incepem:P:D
Ma intitulez Sergiu:),17 ani vaslui,zodia varsator[ce place zodia mea=p~],imi plac culorile,fetele:)),ma rog trebuie sa indeplineasca niste norme=))asa,si am prieteni multi:))8 sunt cei cu,care ma inteleg cei mai bn,printre care se numara: Ciuf[raluca],Ale,Spedy,Pgnl[paganel],Iuky,Andrei,Vraja[alex],Sasa[gabi] si cam atat,mai sunt dar ei sunt ,,The best'' in plus 8 e cifra mea preferata de unde ar rezulta ca am si 8 prieteni preferati:)).Tin sa spun MERCI ^:)^ lui ciuf pt bloog ai 6 pizza si o guma five:))[ce pretentii ai:]si ne mai vedem maine:)ce ziceti?
By3

2 comentarii:

  1. Foarte tare. :))
    Dar zi-mi simplu Ralu, nu raluca [cu R mic! :-w] sau Ciuf.

    Si sper sa te tii de cuvant cu alea 6 pizza si o guma Five. ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti tare! Cum spun eu: Superb! Aha..deci si eu sunt una din cei 8..Splendid! Chiar ma bucur ca ti-ai facut blog.. Poate chiar o sa iasa ceva frumos... Bravo! Si vrei nota? Uite: 10! >:D<

    RăspundețiȘtergere